Bergop !!! - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Robin Vliet - WaarBenJij.nu Bergop !!! - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Robin Vliet - WaarBenJij.nu

Bergop !!!

Door: Robin van Vliet

Blijf op de hoogte en volg Robin

23 Mei 2006 | Maleisië, Cameron Highlands

Hoi allemaal,

jaja, bergop. Dat is wel het verhaal van de afgelopen week. Ik ben in de Cameron Highlands, een mooi berggebied in Maleisië.

Een aantal dagen geleden heb ik een tocht gemaakt van drie uurtjes. Er zijn hier natuurlijke paden dwars door de prachtige bossen. Dit is ook het gebied van de theeplantages en aan het eind van de wandeling heb ik dus heerlijk genoten van een kopje thee. De foto's zijn wel aardig denk ik.

De volgende dag besloten om de moeilijkste route te doen. Dit was 1840 meter bergop en de paden waren nou niet echt goed aangegeven. Was dus erg gaaf om een aantal uurtjes alleen door te brengen in de jungle.

Stom natuurlijk. Ik had een wond op mijn voet, maar ben gewoon door blijven lopen. Nu is het dus min of meer ontstoken en moet ik rustig aan doen, maar dat kan hier goed, want in het guesthouse waar ik verblijf draaien ze vier films per dag.

Volgende bestemming is de Taman Negara. Het tropische regenwoud. Waarschijnlijk kan ik hier nu dus geen lange tochten maken, maar het is wel mogelijk om een nachtje in observatieposten door te brengen. Dat is dus mijn volgende doel geworden.

Daarna nog effe heerlijk genieten van een tropisch eilandje voor ik terug richting Thailand ga. Mensen die ik hier ontmoet heb zijn vandaag al vertrokken naar de Perhentian Islands en misschien ontmoet ik ze daar weer. Weer de groetjes aan iedereen.

Dooeeiii!!!

Robin

• 23 Mei 2006 - 07:29

JvB:

Hey kerel,

Mooi verhaal weer hoor. Voorzichtig met je voet en niet te veel pornofilms kijken he!!

Groeten!!

• 23 Mei 2006 - 09:36

Johan Van Der Pluijm:

Dag Robin,

Leuke reisverhalen en mooie foto's telkens weer.
    Zo te zien is je vakantie een groot avontuur. En inderdaad voorzichtig met de porno en niet teveel naar je voet kijken.
    Groet.

• 23 Mei 2006 - 10:52

Robke:

dèh zèn verrekts schoon teejplantaages baasje!

• 23 Mei 2006 - 15:52

Pascal:

Hé kerel, ziet er ook weer erg mooi uit. En dat kopje thee heb je dan wel verdiend, na al die meters. Enne, effe genieten van een eilandje zegt ie! GVD man! En wij zit hier in de zeikregen!

Veel plezier nog en geniet er maar van!

Groeten Pascal

• 23 Mei 2006 - 16:21

Tes:

He rob,

Echt weer supermooie foto's zeg! Geniet er nog van want de tijd gaat erg snel! Tot over een paar weekjes weer!! -x- Tes

• 23 Mei 2006 - 16:33

Bas:

Theeplantage of wietplantage??????
    En jij doet toch altijd rustig aan???? ;)

ga je goed kerel (k) baske

• 23 Mei 2006 - 18:47

Petra En Sjaak:

Ha Robin,alles kits? Mooie foto's hoor! We vinden het erg leuk om je verslagen te lezen,nog veel plezier daar en groetjes van ons!ps wel op tijd terug voor de wk hè!!!!

• 24 Mei 2006 - 08:48

Opa Verheij:

hoii robin genieten van je reis verhalen,lijkt me heerlijk om in zo,n busch te dwalen een met de natuur, bekijken steeds je foto,s goede reis verder,pas goed op je{voet}zelf x van oma

• 24 Mei 2006 - 11:13

Ingrid:

hoi rob...
    waar gaat de volgende reis heen???

• 25 Mei 2006 - 10:34

Bas&mel:

Het ziet er weer erg mooi uit daar hoor! Leuk dat je het zo naar je zin hebt. We wissen je wel een beetje hoor! Tot snel! Dikke kus

• 26 Mei 2006 - 07:35

Johan Van Der Pluijm:

Hoi Robin,

De Perhentian Islands zijn een mooie "bounty" eilanden bestemming. Ik hoop voor je dat je niet teveel last hebt van de muggen daar. Als je gaat duiken kom je misschien nog het finding Nemo visje tegen. Veel plezier.

• 26 Mei 2006 - 09:36

Robbie W & Rensie:

Wederom weer een mooi verhaal, maar we hadden ook niet anders verwacht. Ik zou niet naar de dokter gaan met die voet, want voor het minste hakken ze hem er daar af! Veel plezier nogg en tot snel X X X X