One night in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Vliet - WaarBenJij.nu One night in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Vliet - WaarBenJij.nu

One night in Bangkok

Door: Robin van Vliet

Blijf op de hoogte en volg Robin

10 Juni 2006 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,

tijd voor mijn laatste berichtje. Vannacht vlieg ik namelijk weer terug naar Nederland. Op 11 juni kom ik als het goed is rond 9.30u aan. Op tijd dus voor het Nederlands elftal.

De laatste week veel kilometers gemaakt, want ik moest vanaf Maleisië helemaal richting Bangkok. Ik heb een paar dagen doorgebracht in Hua Hin. Best een leuke badplaats. Ik heb daar drie dagen aan het zwembad van het Hilton hotel gelegen. Vals kamernummer opgeven en je krijgt nog heerlijke badhandoeken ook!

Ik ben daar ook nog naar de kapper geweest. Volgens mij zit er nu totaal geen model meer in m'n haar. Doe ik dus ook nooit meer hè, een niet-Engels sprekende kapper.

Ik heb één nacht in Bangkok geslapen en vandaag is het meer een beetje wachten. Ik ga zo nog genieten van mijn laatste Thaise massage.

Ik heb een ontzettend voldaan gevoel over mijn prachtige reis. Drie landen ontdekt en veel bijzondere mensen ontmoet. Erg genoten van alles en ga met een goed gevoel weer terug naar Nederland. Ik heb voor jullie nog een paar foto's geplaatst van de Perhentian Islands. Allemaal hartstikke bedankt voor de leuke reacties en natuurlijk nogmaals bedankt voor de financiële steun voor het vrijwilligerswerk.

Oh ja, als ik morgen terug ben, probeer dan niet naar mijn mobiele nummer te bellen. Mijn telefoon was ik na drie dagen namelijk al kwijt. Waarschijnlijk gestolen!

Tot morgen,

groetjes allemaal,

Robin

  • 10 Juni 2006 - 07:13

    Renske:

    Hi Robin ik wens je een hele fijne terugvlucht. Jouw thuiskomst moet er zeker voor zorgen dat Nederland gaat winnen! Ik hoop dat je, je indrukwekkende verhalen hier voortzet. Spreek je snel A die Jos XXX Rensie

  • 10 Juni 2006 - 08:20

    Tes:

    Goede reis broertje en tot morgen!!! -x-

  • 10 Juni 2006 - 08:49

    Ilse Rockx:

    Dat heb je toch allemaal maar mooi geflikt!
    Fijne terugreis en we hopen je snel hier te zien! (heb trouwens nog een nieuwtje...! :)
    x Ilse

  • 10 Juni 2006 - 09:38

    Marjo:

    goede terugvlucht en ben blijk als je er morgen weer bent, je hebt nu ook niet zoveel vuile was als normaal van 2 weken vakantie, want dan moest altijd je hele kledingkast mee XXM

  • 10 Juni 2006 - 09:42

    Marco:

    Hai Robin, mooie verhalen man. Kan je trouwens niet zo'n tais vrouwtje meenemen. Kan ze mij een keer erotisch masseren. He fijne terugreis en ik zie je snel. Groetjes

  • 10 Juni 2006 - 15:33

    Baskuuuhhh:

    Hehe, eindelijk weer terug! Ben blij dat het hier nu ook geen 30 graden is!!!! :D:D

    ot morn! kuus

  • 07 Juli 2006 - 13:26

    Poppy:

    Hi! Robin.
    How are you? I hope you ok. Everry body in Thailand ok.I study English everyday you don't worry. bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 25894

Voorgaande reizen:

03 Juni 2009 - 26 Augustus 2009

Zuid-Amerika rondreis

22 Maart 2006 - 23 Maart 2006

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Rondreis Oost-Europa/Scandinavia

Landen bezocht: