Als een vis in het water........ja of nee - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robin Vliet - WaarBenJij.nu Als een vis in het water........ja of nee - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robin Vliet - WaarBenJij.nu

Als een vis in het water........ja of nee

Door: Robin van Vliet

Blijf op de hoogte en volg Robin

04 Juni 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi iedereen,

weer wat prachtige belevenissen de afgelopen week. Heb heerlijk genoten van een tropisch eilandje. Een bezoekje aan de Perhentian Islands in Maleisie is een absolute aanrader. Je hebt geen schoenen nodig, want er zijn alleen maar zandpaadjes, heerlijk toch?

Om te beginnen heb ik hier mijn PADI scuba duikbrevet gehaald. Na theorie en oefeningen mocht ik twee duiken maken en heb heel wat mooie visjes gezien. Ik had vrij veel moeite met het constant onder water zijn. Ik voelde me niet altijd op m'n gemak. Voor de duikinstructeur en de mede duikgenoot moet het het erg lachwekkend zijn geweest om mij te zien stuntelen tijdens de oefeningen. Uiteindelijk wel een mooie en bijzondere ervaring en tijdens de duiken zelf heb ik enorm kunnen genieten. Ik zal de mooie verhalen voor thuis bewaren.

Samen met vijf andere gasten hebben we vrij veel gelachen in de avonduurtjes. We verbleven in hutjes met niet meer dan twee bedden. Je was daar dus ook alleen maar om te slapen. Tijdens een bbq hebben we onder andere haai en barracuda gegeten. Was wel lekker, maar volgens sommige bewoners niet zo'n goed idee. Het kwam neer op het volgende: jij eet haai, haai eet jou!!!

Verder eigenlijk niet veel meer gedaan dan zwemmen, relaxen, een potje kaarten en snorkelen. We hebben een mooie snorkeltour gemaakt en hadden een onderwatercamera gehuurd. Ik zal een aantal mooie foto's plaatsen. Met name de zeeschildpad was erg indrukwekkend.

Ik denk dat deze afgelopen week wel de beste week is geweest tijdens mijn reis. Nu de laatste daagjes en dan zie ik iedereen weer. Ik zal proberen om van de week nog een berichtje te plaatsen. Verder heb ik niet al te veel plannen meer. Ik ga waarschijnlijk naar een badplaats voor senioren. Dat is namelijk al in de buurt van Bangkok en ik ga kijken of ik daar bingo of bridge kan spelen. Ha ha ha! De foto's zijn zeker weer de moeite waard.

Doooeeeiiii,

Groetjes,

Robin

  • 04 Juni 2006 - 11:53

    Baske:

    Je begint aardig dikke ballen te krijgen zo op die foto te zien of niet? Wordt tijd dat je naar huis komt maat :P ;)
    Ga zo door en succes nog daar

    xxx baske

  • 04 Juni 2006 - 13:23

    Natje & Robke:

    Whehehe

    ziet er goed uit Koos!

    we zien er naar uit dat je volgende week weer thuiskom!!


    kuussssssss


  • 04 Juni 2006 - 14:48

    Tes:

    Wow mooie foto's hoor! Geniet er nog van de laatste paar daagjes en tot volgende week -x- tes

  • 04 Juni 2006 - 15:45

    Pascal:

    Laatste weekje nog even extra genieten! Foto's zien er weer erg goed uit. Maak er nog wat van, en tot snel.

    Groeten

  • 05 Juni 2006 - 08:56

    Henkhommel:

    jij moet volgend seizoen wel een super vorm hebben na deze 3 super maanden moet ik nog 1 seizoenkaart feyenoord bestellen

  • 05 Juni 2006 - 11:45

    Tijn:

    Geinige foto`s Koos. Zie en hoor je snel. Kus Tijn

  • 05 Juni 2006 - 12:17

    Marjo:

    Leuk foto's hoor, alleen die 1e foto daar staat wel een hele rare vis op XM

  • 05 Juni 2006 - 14:39

    Vidi:

    Wederom mooie foto's.

    Nog een paar dagen wachten en je kan je sleur weer op pakken....

    Veel plezier nog en tot snel.

    Groeten

  • 05 Juni 2006 - 15:22

    Boekel:

    Doe je weer goed allemaal. Gave foto´s!! Ik vraag me wel één ding af: Wie zou sneller zijn....Bas of die schildpad ;)?

    Geniet ervan die laatste dagen en tot volgende week!!

  • 05 Juni 2006 - 16:03

    Robbie W & Rensie:

    Hey kerel,
    Geweldige fotos! Ben benieuwd naar de verhalen die erbij horen. Tot volgende week en geniet nog van je laatste paar dagen! Dikke Xus

  • 05 Juni 2006 - 16:03

    Robbie W & Rensie:

    Hey kerel,
    Geweldige fotos! Ben benieuwd naar de verhalen die erbij horen. Tot volgende week en geniet nog van je laatste paar dagen! Dikke Xus

  • 06 Juni 2006 - 05:41

    Scheffers:

    gelukkig... nog wat vrouwen op de foto!! Wel slim van je trouwens. Ik heb het al die tijd niet door gehad, maar je bent natuurlijk een paar maanden weggeweest om de tijd te doden tot dat het WK begint!! slim... tot snel gozer!

  • 06 Juni 2006 - 08:40

    Kirsten:

    Erg gaaf die foto's van het duiken. Geniet nog maar ff lekker van het relaxte leventje daar. Tot over een paar dagen!!!!!
    Kus Kirsten

  • 06 Juni 2006 - 19:18

    Jeroen:

    He robin, mooie foto's man, zie je snel. nog veel plezier groet jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 25898

Voorgaande reizen:

03 Juni 2009 - 26 Augustus 2009

Zuid-Amerika rondreis

22 Maart 2006 - 23 Maart 2006

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Rondreis Oost-Europa/Scandinavia

Landen bezocht: