citytrips - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Robin Vliet - WaarBenJij.nu citytrips - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Robin Vliet - WaarBenJij.nu

citytrips

Door: Robin van Vliet

Blijf op de hoogte en volg Robin

19 Mei 2006 | Maleisië, Cameron Highlands

Hoi allemaal,

alweer anderhalve week verder, de tijd vliegt. Vanuit Thailand ben ik vorige week naar Kuala Lumpur, de hoofdstad van Maleisië, gegaan. Heerlijk om gewoon maar een beetje rond te lopen in de grote stad. Natuurlijk ben ik naar de Petronas towers gegaan. Helaas sinds een aantal jaren niet meer de hoogste gebouwen ter wereld, maar wel erg imposant. De film Entrapment met Sean Connery en Catherina Zeta Jones is hier opgenomen.

Vanuit Kuala Lumpur naar Singapore gegaan. Singapore vond ik echt helemaal geweldig. Ook hier gewoon maar een beetje rondlopen. Hier zijn ongeveer veertig gigantische shopping malls. De wolkenkrabbers in het business district waren imposant. Iedereen liep daar rond in pak met stropdas en ik op m'n slippertjes! Heb daar genoten van m'n zakenlunch. Little India en Chinatown waren mooier dan in de andere steden waar ik ben geweest. Verder ook nog een dag naar Sentosa Island gegaan. Een soort van recreatie-namaak eiland. Lekker relaxen in de zon. Singapore is erg schoon. Je mag bijvoorbeeld geen kauwgom importeren. Ook het uiterlijk is schoon. Zo mocht ik geen kleren over het balkon hangen, want ook dat was verboden.

Nu ben ik alweer terug in Maleisië. De Cameron Highlands om precies te zijn, maar daar gaat mijn volgende verslag over. Een prachtig berggebied, dat in ieder geval. Iedereen weer de groetjes en tot mijn volgende verslag. De foto's zijn zeker de moeite waard.

Doei allemaal,

Robin

  • 19 Mei 2006 - 10:02

    Dennis:

    Ziet er super uit daar joh! Ook genoeg mooie vrouwen zie ik wel! Ik lees maar niks over het uitgaan daar, drink je wel genoeg bier Robin...?!
    Genietse, kus van Dennis

  • 19 Mei 2006 - 10:05

    Marco:

    He gaaf man. Ik ga in okt ook naar Singapore en Kuala Lumpur. Is wel leuk om naar toe te gaan? Veel plezier nog man. Groetjes van Linda en mij.

  • 19 Mei 2006 - 10:36

    Nancy:

    Hoi Robin, hoe gaaf dat je het daar nog steeds naar je zin hebt! Ik ben erg benieuwd naar je verhalen over de Cameron Highlands. Hier in Nederland regent het, hoop dat het weer bij jou beter is (geloof het wel hè je bent al superbruin zeker...)

    Veel plezier nog!

    Groetjes je oud-collegaatje,

    Nancy

  • 19 Mei 2006 - 11:02

    Jurgen V B:

    Heftig man die Petronas Towers!! Heb je verder nog een beetje contact met de mensen daar of neem je alleen zo nu en dan stiekem een foto van ze?!?! En idd, een keer wezen stappen daar?

    Have fun en de groeten!

    Jurgen

  • 19 Mei 2006 - 11:36

    Rob En Renske:

    Heeej Robin, idd erg indrukwekkende foto's. Ziet er allemaal opgeruimd uit. Ooow over opruimen gesproken, ik moet mijn kamer nog doen! Jij veel plzr daar nog en we horen het wel!! Liefs en een dikke X Rob en Rensie

  • 19 Mei 2006 - 14:31

    Bas:

    Wow, dat is inderdaad vrij hoog zo te zien ja. Ik vond die chick op die foto wel wat voor jou Rooobin!!! En de vraag van Dennis is wel de belangrijkste.. drink je bier daar?? Succes nog verder kul! Kuus baske

  • 19 Mei 2006 - 14:32

    Robke:

    hehehe

    z'n harem sta ook al op de foto hoor!

  • 19 Mei 2006 - 14:32

    Robke:

    En ohja; waar blijft die typische foto met je Fey-shirt aan?!?!????

  • 19 Mei 2006 - 14:56

    Vidi:

    Jezus wat heb jij het slecht zeg.

    Super mooie foto's en zo te lezen vermaak je er ook wel.

    Heel veel plezier nog.

    Groeten Vidi

  • 19 Mei 2006 - 15:11

    Opa En Oma:

    prachtig robin, je ziet en beleefd heel wat,ongelooflijk wat een wolkenkrabbers, is rotterdam een dorp bij,jammer geen foto van de havens,veel sucses verder groeten en eenx van oma

  • 22 Mei 2006 - 17:56

    Robbie W:

    Zeker fantastische foto's.
    Nog heeeel veeel plezier en een biertje op z'n tijd kan geen kwaad he jongen!
    Groetjes aan je vrouwtjes...
    XXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 25890

Voorgaande reizen:

03 Juni 2009 - 26 Augustus 2009

Zuid-Amerika rondreis

22 Maart 2006 - 23 Maart 2006

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Rondreis Oost-Europa/Scandinavia

Landen bezocht: