paradijselijk eilandje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Vliet - WaarBenJij.nu paradijselijk eilandje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Vliet - WaarBenJij.nu

paradijselijk eilandje

Door: Robin van Vliet

Blijf op de hoogte en volg Robin

09 Mei 2006 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,

een tijdje geleden, ik weet het, maar nu is het weer tijd voor een mooi verslagje. Ik ben nu zo'n anderhalve week op Koh Phi Phi, een mooi paradijselijk eilandje. Ik was van plan om een dag of drie te blijven, maar hier vergeet je gewoon de tijd.

Ik verblijf hier in een gezellig guesthouse en ontmoet veel verschillende mensen. Ik ben een paar keer flink op stap geweest met een paar Zweedse gasten. Was erg lachen. Verder veel relaxen en een beetje zwemmen. Heb ook een aantal prachtige paden door de jungle ontdekt en dan kom je dus echt uit op een strand waar hooguit vijf mensen liggen te zonnen.

Samen met een Australisch-Zweeds koppel en één van die Zweedse gasten ook nog een mooie snorkeltour gedaan. Eerst naar Phi Phi Ley, daar is de film The Beach met Leonardo DiCaprio opgenomen. Ook bezochten we Bamboo Island en Monkey Beach, prachtige namen natuurlijk. Laatst stop was Shark point en we hadden geluk, want we hebben kunnen zwemmen en snorkelen met Reef sharks, onegveer anderhalve meter lange haaien!

Het eilandje zelf is natuurlijk te toeristisch, maar goed. Je ziet trouwens ook best nog wel wat van de schade die de tsunami hier heeft aangericht en hoort veel ingrijpende verhalen.

Ik wil morgen naar Maleisië reizen. Waarschijnlijk zal dat wel weer met de nodige omwegen gaan, omdat het organisatietalent van de Thaise mensen wel wat te wensen overlaat, maar goed we zien wel weer dan, zie de prachtige foto's!! Adios!!

Groetjes allemaal,

Robin

• 09 Mei 2006 - 07:51

Malayka:

He Robin..
    Wat een paradijsje....ohhh
    ik zou daar niet meer weg gaan.
    succes met de reis naar Maleisie. Geniet ervan en ik zie je verslagje weer tegemoet.
    groetjes Malayka

• 09 Mei 2006 - 07:55

Tes:

He broertje, wat heb je het toch goed voor elkaar zeg! Wat een supermooie foto's. Ziet er heel gaaf uit allemaal. Veel plezier nog verder en geniet van alles!! -x- Tes

• 09 Mei 2006 - 08:18

JvB:

Is gewoon heftige shit Robin...gewoon heftige shit!!

Enjoy en de groeten,
    Jurgen

• 09 Mei 2006 - 08:19

Marjo:

Ja en wij maar zwoegen!! Leuk van die haaien, maar daar kon je natuurlijk geen foto's van maken, jammer,maar iedereen vond het al stoer met die tijgers XM

• 09 Mei 2006 - 09:12

Mieke:

Hi Robin! Wat ziet dat er gaaf uit zeg!! GENIETSE!!! Kusje M

• 09 Mei 2006 - 09:29

Ingrid:

hoi rob..
    begin morgen weer bij narda benard..en ga volgende week met mir naar frankrijk...xx Ingrid

• 09 Mei 2006 - 09:36

Jolanda:

Hoi Robin,

Wouw wat een moois daar zeg en jij kan er optimaal van genieten.......super. Hier is t nu eindelijk mooi weer maar een tropisch eiland zal NL nooit worden. Als ik jou was zou ik blijven genieten dan doen wij dat ook van onze tuin met vijver.
    xxx Jolan

• 09 Mei 2006 - 10:16

Braatje:

Heb je ook al contact kunnen maken met de lokale vrouwlijke schoonheden?
    Gr. Braatje

• 09 Mei 2006 - 11:22

Robke:

vette foto's baasje!!

ik verwacht nog wel een foto met je Fey-shirt op zo'n wit strand en een blauwe zee op de achtergrond!!

enne, duimen voor ons!! vanavond tegen de superboeren.....

kuus

• 09 Mei 2006 - 14:43

Jeroen En Nicole:

Hey Robin,
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt. We missen je al wel hoor. Nog veel plezier, en we zien je gelukkig al over een maand al terug.

Kus,

Jeroen/nicole

• 09 Mei 2006 - 15:00

Scheffers:

beste sharks... waar zijn de zweedse viking-innen...?? succes in malalalalalaaaalaaalaaalaaaleisie

• 09 Mei 2006 - 15:48

Sabrina:

hey robin! Echt gaaf die stranden!! Leuk dat je zoveel mensen ontmoet daar! Nog veel plezier
    dikke kus sabrina

• 09 Mei 2006 - 17:19

Sandoel Posse:

Ziet er vet uit van Vleiter. Ben het met jon eens. Zie liever zweedse vikingen!

• 10 Mei 2006 - 11:59

Kirsten:

Hi Robin
    Ziet er weer erg goed uit allemaal!!! Geniet er nog maar lekker van!
    Kus Kirsten

• 10 Mei 2006 - 18:04

Baske:

Gaat je weer goed af zo te zien! goed bezig, ga zo door. kus baske

• 10 Mei 2006 - 20:13

Hans En Dagmar:

Niet gek een prive zwembad aan het strand, ziet er allemaal goed uit, nog veel plezier groetjes

• 11 Mei 2006 - 09:38

Pascal:

Hé Robin, wat heb jij het toch vreselijk slecht zeg!! Ziet er allemaal super uit. Is toch weer effe anders dan de kurenpolder hé. Veel plezier op je reis naar Maleisië.

Groeten Pascal

• 12 Mei 2006 - 10:12

Tijn:

Koos,

Laat voortaan je foto`s maar achterwege. Als ik hier op de Kurenpolder lig, kijk ik tegen de Amer-centrale aan. Heeft wel wat minder uitstraling dan dat, wat ik op die foto`s zie. Maar ja. wij mogen ook niet klagen. Zonnetje schijnt heel de week al. Begin op mijn werk mijn draai te vinden. Eerste dagen waren vrij saai vanwege het vele leeswerk, maar ik begin nu echt dingen te doen. Succes in Maleisie. Hoop dat het daar wel lekker weer is. Hihi.
    Kus Tijn

• 13 Mei 2006 - 07:41

Linda:

Heey Robin!
    Het is echt prachtig daar he!! Succes met je reis na Maleisie. en veel plezier nog!!

X Linda

• 14 Mei 2006 - 03:38

Poppy:

Hey!!! Robin.
    I don't have news from you?
    Are you ok?
    Have a nice trip.

• 15 Mei 2006 - 09:07

Rob En Rensie:

Hi Robin,
    Zo te horen heb je het reuze naar je zin daaro... Die snorkeltoer was die niet eng?? Haaien.. DamN lijkt me maar wat gevaarlijk. Klinkt in ieder geval weer erg indrukwekkend. We zijn benieuwd naar je volgende story
    Veel plzr daaro
    Dikke Kussen Rob en Rensie

• 15 Mei 2006 - 17:58

Robbie W:

Wat een land!
    JALOERS!!!!!!!!!!!!
    Tot snel jongen en geniet nog van je tijd daar.
    dikke zoen