Welkom op mijn reisdagboek - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Robin Vliet - WaarBenJij.nu Welkom op mijn reisdagboek - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Robin Vliet - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn reisdagboek

Door: Robin van Vliet

Blijf op de hoogte en volg Robin

22 Maart 2006 | Nederland, Oosterhout

Hallo allemaal,

welkom op mijn reisdagboek. Vandaag 22 maart 2006 vertrek ik om 14.25u vanaf Amsterdam naar Bangkok. Met bijna iedereen heb ik de afgelopen maanden wel over mijn reisplannen gesproken en nu is het dan eindelijk zover.

Ik vlieg vanaf Schiphol met China Airlines naar Thailand. Daar begin ik mijn reis met een bezoek aan Bangkok en later in de week Chiang Mai. Vervolgens ga ik vier weken vrijwilligerswerk doen. Bij mijn profielschets op deze website staat een link vermeld naar de internetpagina van The Love Children International Club. Het project waar ik, mede dankzij jullie hulp en sponsoring, een steentje bij kan gaan dragen. Ik wil dan iedereen ook ontzettend bedanken voor de vele positieve reacties en ik ga ervoor zorgen dat het totale sponsorbedrag een goede bestemming krijgt.

Na mijn avonturen in Thailand reis ik verder naar Maleisië en Singapore. Ik hou jullie de komende elf weken op de hoogte van mijn avonturen. Natuurlijk is het mogelijk om via deze website een reactie te plaatsen op mijn verslagen. Voor de zekerheid vermeld ik de link: http://robinvanvliet.waarbenjij.nu

Ik wil graag ook op de hoogte worden gehouden van wat er allemaal in Nederland gaande is. Laat mij dus weten hoe het met jullie gaat en wat jullie meemaken. Denk bijvoorbeeld aan nieuwe liefdes, sportprestaties, een nieuwe baan, stages en ook uitgaansverhalen. Voor persoonlijke e-mails vraag ik jullie mij te e-mailen naar: vanvliet02@hotmail.com

Tot de zomer!!!!!!!

Groetjes,

Robin van Vliet

  • 22 Maart 2006 - 08:22

    Malayka:

    Hee Robin,
    Nou jongen het is eindelijk zo ver, je gaat lekker op avontuur... Ik wens je heel veel succes en plezier in Azie. Maak er een onvergetelijke tijd van, en ik lees je verhalen wel op je site.
    Groetjes Malayka

  • 22 Maart 2006 - 08:22

    Ilse Rockx:

    Hi Robin,

    Ik wil je een hele goeie reis wensen en heel veel plezier. Ben benieuwd naar al je verhalen!!

    Have fun en kijk goed uit!
    x Ilse

  • 22 Maart 2006 - 08:36

    JvB:

    Hey kerel,
    Goede reis, heel veel succes en vooral heel veel plezier. Geniet van je tijd daar!! We lezen de verhalen wel en houden contact.

    Have fun en tot in juni!!
    Groeten Jurgen

  • 22 Maart 2006 - 08:50

    Marit:

    Hey Robin,

    Het grote avontuur gaat beginnen. Heel veel plezier en neem ook genoeg tijd om er lkkr van te genieten! Ik ga je verhalen op de voet volgen.

    Xus

  • 22 Maart 2006 - 09:27

    Teun De Sjokker:

    Hey v. Persie! Veel plezier daaro en tot in de voorbereiding!

  • 22 Maart 2006 - 09:32

    Opa Verheij:

    keurig robin
    wij wensen je een goede reis toe.

  • 22 Maart 2006 - 09:43

    Johan Van Der Pluijm:

    Erg leuk dat je op deze manier jou reisdagboek presenteert. Ik wens je veel succes toe in het verre oosten.

    Tot kijk,
    Johan

  • 22 Maart 2006 - 10:02

    Kevin:

    He ouwe pik!veel plezier daar en ik lees je verhalen wel!groeten Dirk K

  • 22 Maart 2006 - 10:51

    Martin Versteeg:

    He Robin,

    veel succes en plezier met je trip en tot over een x aantal maanden..

    groet

  • 22 Maart 2006 - 10:56

    Trudi En Wim V Klaveren:

    Hoi Robin,
    Wij wensen je een fijne en leerzame reis.
    Veel plezier in het verre oosten en oja, we zijn heel jaloers op je.
    We volgen je op je site.
    groetjes Trudi en Wim

  • 22 Maart 2006 - 11:03

    Jeroen Den Boer:

    hee perzik, veel succes en natuurlijk plezier op je reis!

  • 22 Maart 2006 - 11:10

    Nick:

    ha kerel, wij hebben gisteren weer lekker in de vriekou getraind :P dan denk ik; die Robin zit ie daar vanaf vandaag lekker in dat prachtige, warme land.
    ik wacht in spanning af naar al die avonturen die je met ons via de mail gaat delen.

    gr nick

  • 22 Maart 2006 - 11:54

    Jurgen Hooijmaijers:

    Nou jongen, veel plezier daar, en geniet er maar lekker van....Zie je in juni wel weer verschijnen...Kom maar gelijk naar de stad als je terugkomt, dan zitten wij in onze oranjekleren aan het bier en zullen er voor jou ook een paar bestellen!!

    Groeten Jurgen

  • 22 Maart 2006 - 13:59

    Robke:

    Koosje!!

    Veel plezier & succes daar manneke! Maar, dat gaat ongetwijfeld lukken! Drink jij d'r daar een paar op ons, dan doen wij dat hier op jou..

    De groete aan Ono!

  • 22 Maart 2006 - 14:22

    Marcel & Martine:

    He neef,

    We wensen je heel veel plezier en geniet ervan. We gaan je verhalen en foto's zeker bekijken!!!

    Tot juni bij de bbq.

    Groetjes,

    Marcel & Martine

  • 22 Maart 2006 - 14:28

    Rini:

    Succes Koos en we zullen je digitaal volgen!

  • 22 Maart 2006 - 14:28

    Rini:

    Succes Koos en we zullen je digitaal volgen!

  • 22 Maart 2006 - 14:41

    Good Luck Supporter:

    Het is hier drukker dan op het gastenboek van GL. Laten we dat maar afschaffen en hier ongecensureerd onze opmerkingen plaatsen. Bert veel Succes in de 4de klas.

  • 22 Maart 2006 - 15:14

    Rensie Pensie:

    Hi Robin heel veel plezier ensterkte daar. Ben echt benieuwd hoe het daar zal gaan....
    Suc7!
    XXxXXX

  • 22 Maart 2006 - 15:35

    Robbie W:

    Hey Robin,
    Eindelijk is het zover! Heel veel plezier en succes de komende periode. Wij zullen aan je denken en uitkijken naar je fantastische verhalen.
    Groetjes en een Xus

  • 22 Maart 2006 - 15:53

    Vosje:

    Hej persie, veel plezier daaro, zal je missen aan de rechterflank, zit nu op de sjokker opgescheept!!
    groeten

  • 22 Maart 2006 - 16:14

    Diana:

    Ha neef,
    een goede reis en veel plezier met deze uitdaging

    tot de mail

    groetjes van je nicht

    ps heel leuk je site joh !!!

  • 22 Maart 2006 - 16:43

    Kakkie:

    Hey Van Persie,

    Veel plezier daaro en ik zal je gezeik in de kleedkamer cker missen!
    Tot in Juni!

    Groet

  • 22 Maart 2006 - 18:38

    Rob V D:

    He van vleiter. Geniet van je trip in het verre oosten. Maak er wat moois van.

  • 22 Maart 2006 - 19:17

    Corrie Van Dorst:

    hoi robin zo als je ziet is het gelukt om er op te komen, veel plezier en ik ben benieuwd naar de rest van je reis. groetjes ad en corrie

  • 22 Maart 2006 - 21:25

    Klaas En Patricia:

    he robin echt wel spannend dit avontuur veel plezier en een leuke tijd ben echt wel benieuwd hoe het daar is groetjes en houdoe he!

  • 23 Maart 2006 - 07:36

    Bart Krijnen:

    hi van persie,

    Veel plezier daar en maak er maar een goede reis van. Wij zien je weer in de voorbereiding.

    Greetz

  • 23 Maart 2006 - 08:32

    Mieke:

    Hi Robin!Heel veel plezier daar en geniet van alle dagen!Voor je het weet,is het om!! Dikke kusjes

  • 23 Maart 2006 - 12:35

    Tessa:

    He robje,

    Kreeg net je mailtje dat je goed bent aangekomen. Gelukkig! Nu lekker genieten van alles en een onwijs goede tijd daar!

    Kus, je zus

  • 23 Maart 2006 - 15:09

    Senna:

    gaaaf hoor je bent toch op reis geweest? was het leuk?

  • 23 Maart 2006 - 18:03

    De Ballenjongen(man):

    Dat had jij niet verteld van persie,maar heel veel plezier daar,ik zal je missen zaterdags naast het schuilhok van bertje .kom wel heelhuids terug a.u.b

  • 23 Maart 2006 - 19:04

    Jawillom:

    Euj goser feel plesier joh heej, gaaf man heej joh heej, auwe fuurwerkgoser :D

  • 23 Maart 2006 - 21:14

    Ricardo:

    He macho...

    Dat het totale sponsorbedrag in zijn totaal op zal gaan maak ik me niet druk om. Waarschijnlijk heb je op het vliegveld van Thailand gelijk een mokkeltje voor de komende 4 weken gehuurd. Altijd makkelijk zo'n persoonlijke gids in het verre oosten!!! Succes jongen!!!

    Masolos!!!

  • 24 Maart 2006 - 06:15

    Ingrid:

    He rob!!
    veel succes en plezier, uitkijken en geen dingen doen die ik ook niet zou doen!! xxx Ingrid

  • 24 Maart 2006 - 14:46

    Aad En Marjo:

    Hé Robje, wanneer zien we de 1e foto's? In ieder geval blij dat de reis goed is gegaan. En met Angie gaat het nog goed.
    Nu met GL nog.
    groetjes

  • 24 Maart 2006 - 14:50

    Vidi:

    Hey Robin,

    Ik hoop dat de reis goed is verlopen en dat je op je plek bent.

    Heel veel plezier en we houden contact.

    Groeten Vidi

  • 24 Maart 2006 - 18:41

    Opa Verheij:

    hoii robin fijn dat je goed geariveerd ben in
    bangkok, we wachten op je mailtje, voel je goed opa en oma

  • 27 Maart 2006 - 08:32

    Co En Cor:

    Hoy Robin,hoe is het daar?
    Viel de reis mee? Wij wensen je veel succes en tot horens.
    Co en Cor

  • 27 Maart 2006 - 08:37

    Cor:

    P.S.
    Je schrijft dat je graag op de hoogte gehouden wil
    worden wat er hier gebeurt
    FEYNOORD-ADO den HAAG 0-2
    AJAX-NAC 1-1
    groetjes COR

  • 27 Maart 2006 - 17:33

    Brigitte:

    Ha Robin,
    Echt leuk alles wat je al
    bezocht hebt daar ben ik dus ook geweest. Gaaf hoor!
    De Thaise massage heb ik in Chang Mai gehad 2,5 uur lang, da's wel een echte aanrader
    He, dikke kus en veel plezier

    groetjes Brie

  • 07 April 2006 - 02:36

    Niels:

    HEy robin kerel alles goed?? hoe bevalt ie dara in azie. Ik zit nu ook weer lekker in melbourne te genieten en zo.... maak er maar een vette tijd van maar dat zal wel lukken. Groeten van niels uit helmond/melb.!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1142
Totaal aantal bezoekers 25916

Voorgaande reizen:

03 Juni 2009 - 26 Augustus 2009

Zuid-Amerika rondreis

22 Maart 2006 - 23 Maart 2006

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Rondreis Oost-Europa/Scandinavia

Landen bezocht: