Van Jungletrein tot waterval - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Robin Vliet - WaarBenJij.nu Van Jungletrein tot waterval - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Robin Vliet - WaarBenJij.nu

Van Jungletrein tot waterval

Door: Robin van Vliet

Blijf op de hoogte en volg Robin

21 Juni 2009 | Brazilië, Brasilia

Hoi allemaal,

Inmiddels weer een weekje verder. Aardig wat busuren achter de rug (ongeveer 30 uur)!! Weer fantastische dingen gedaan. Dus vandaar dat het tijd is voor een berichtje. En inmiddels foto´s!! Maar daar zal ik onderaan nog wat uitleg over geven.

Laatste bericht was vanuit Paraty. Daar hebben we niet zo veel bijzonders gedaan. Mede door de regen. Vandaar dat we daar snel weer vandaan gingen. Na een nachtbus te hebben genomen kwamen we aan in Curitiba. Echt een perfecte planning, want ´s middags stond Coritiba vs Flamengo op het programma. 5-0!!!!! Wat een feest was dat op de tribunes. Echt 90 minuten lang zingen, springen, wat een fanatiekelingen!

De volgende dag stond de Jungle trein op het programma. Drie uur lang dwars door de jungle en uiteindelijk uitkomen in de stadsjungle van Curitiba.

Het voetbalgehalte kreeg een vervolg omdat we naar de voetbalschool Laranja Mecanica zijn geweest. De voetbalschool is o.a. van Marco en Wim, de eigenaren en dus collega´s van MenM Events. Marco (el jefe) woont samen met Lisa en hun dochters Mila en Luna (slechts drie dagen oud toen wij op bezoek waren) in Apucarana. Marco runt de boel en we verbleven in hun huis. Heerlijk eten besteld van de Braziliaanse Chinees of de Chinese Braziliaan?? Ach het was erg lekker. We hebben een dag op het complex doorgebracht. Erg leuk om al die talentjes te zien voetballen. Dames van MenM: Geerties neemt de foto´s van de baby mee naar kantoor!

Onze laatste stop samen is Foz do Iguazu. Het doel hier was om de prachtige watervallen te bekijken. Echt bijna niet uit te leggen en zelfs op foto´s is dat moeilijk te laten zien. Echt een prachtig natuurspektakel. Samen met twee Australiërs zowel de Braziliaanse als de Argentijnse kant bezocht. Dalijk gaat Geerties naar het vliegveld voor zijn terugreis en mijn volgende halte is de Pantanal (mijn route gewijzigd). Best wel balen dat wij nu niet verder samen reizen, want we hebben al een mooie tijd achter de rug, maar gelukkig ga ik nu alleen ook weer mooie dingen doen.

De foto´s:
Ik heb foto´s op hyves geplaatst. Voor iedereen die niet weet hoe dit werkt of niet bij mij aangemeld is:
je gaat naar www.hyves.nl
Dan typ je rechtsbovenin bij zoeken in: robin van vliet oosterhout. Vervolgens kom je bij mijn profiel en klik je op mijn foto.Dan zie je al ergens in het midden: foto`s en video´s en daar klik je dan op. Dan kom je in het album topfoto´s (beoordeel zelf maar) en daar staan foto´s vanaf Rio.

Tot snel weer allemaal en thanks voor alle reacties elke keer, erg leuk. Groetjes!!

• 21 Juni 2009 - 18:27

Paul:

Hey Cabron!

Goed dat je daar een voetbalschool hebt bezocht, hopelijk plukken we daar komend seizoen allemaal de vruchten van! ;-)

Ik lees dat je je wel vermaakt, mooi zo! Nog een mooie tijd daar verder! En ik lees het wel weer..

Groeten,
    Paul

• 22 Juni 2009 - 07:00

Tim:

Let vanaf nu goed op je geld, want de boekhouder is er niet meer dus nu moet je het zelf weer doen. Veel plezier daar!

Gr Tim

• 22 Juni 2009 - 07:16

Matty:

He Robinho,
    Mooi wat jullie allemaal mee maken. Jammer dat Geerties nu weg gaat, maar dat zal de pret niet drukken. Geniet er van en ik kijk nu alweer uit naar de volgende verhalen. Gr.

• 22 Juni 2009 - 07:21

Hanneke V.d. Ploeg:

Hoi hoi,

Leuk om je berichtjes te lezen! Klinkt echt geweldig allemaal! De foto's zien er echt super uit!! Geniet er van!

Groetjes Hanneke

• 22 Juni 2009 - 09:08

Robke:

Joodse pup!

Foto's zien er goed uit

vind het alleen wel verdacht stil m.b.t. "ruige" vrouwenverhalen!

is dat omdat AAD meeleest? of mama-Marjo..

nagoed kerel, vermaak jezelf en tot de volgende

• 22 Juni 2009 - 09:45

Kevin:

nog wat talentjes gezien voor ons cluppie ;-)

• 22 Juni 2009 - 11:14

Kirsten:

Hi Robin,
    Ziet er goed uit die foto's!
    Veel plezier nog!
    Kus Kirsten

• 22 Juni 2009 - 11:56

El Blanchito:

Senor, goed om te lezen dat alles top is jongen!

Houden hier de boel wel draaiende, met moeite :)

Geniet nog lekker van je tijd en van de Argentijnse chica's en drankjes. Neem er maar één op mij, mag je zelf kiezen welke!

Ciao,

El Blanchito

• 22 Juni 2009 - 15:04

Jeroen:

Hey robin,
    Jij vermaak je wel. De foto's moet ik nog even bekijken. Nog veel plezier dikke kus jeroen

• 22 Juni 2009 - 16:11

Co En Cor:

hoi Robin, bericht gelezen. Volgende reis zouden we graag meegaan om net zoals jij te genieten van al dat moois.

groetjes uit

ROTTERDAM

• 22 Juni 2009 - 17:34

Marjo:

Leuk verslag weer,kijk elke morgen bij de mail en ja hoor, gelukkig was er weer nieuws van je !
    Ga je foto's bekijken veel plezier nog x m

• 22 Juni 2009 - 17:57

Tes:

Hey rob, mooi verhaal weer! En na het zien van de foto's ook wel een beetje jaloers haha! Nee hoor geniet er maar lekker van. Veel plezier nog! Dikke x

• 22 Juni 2009 - 19:49

Dagmar:

Hoi Robin,prachtige waterval, mooie foto's nog veel plezier, groetjes Hans en Dagmar

• 22 Juni 2009 - 20:59

Rob W:

Hey robin,
    Leuk weer wat te lezen over wat je allemaal beleefd. Gaaf om die voetbalschool te bezoeken, zelf nog meegedaan?? ;)
    Ga snel je fotos ff bekijken. Fijne tijd nog vent. Kus Rob

• 24 Juni 2009 - 12:58

Diana Van Vliet :

Hallo neef, jij geniet ten volle zo te zien en lezen, echt prachtig.
    Gezellig al je verhalen om te lezen, zo genieten wij ook een beetje mee. Je beleeft heel wat zo onderweg !
    Verder gaat het zo zijn gangetje hier. We hebben nu al een paar dagen mooi weer. Heerlijk xxx Diana

• 26 Juni 2009 - 05:22

Renske:

Heeeej Avonturier!

Wederom mooie verhalen, die nog steeds een jaloerse gevoelens bij mij teweeg brengen. Nog volop diertjes gespot tijdens de jungle tocht? AAPIES, Kanaries, OLIFANTEN, Lieveheersbeestjes??....

Veel plezier nog! PS: ben benieuwd naar je volgende cover story! ;)

KUS KUS!