Eerste fotoverslag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robin Vliet - WaarBenJij.nu Eerste fotoverslag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robin Vliet - WaarBenJij.nu

Eerste fotoverslag

Door: Robin van Vliet

Blijf op de hoogte en volg Robin

29 Maart 2006 | Thailand, Chiang Mai

Hoi allemaal,

in een aantal reacties werd al snel gevraagd om wat foto's. Ik heb nu al aardig wat mooie plaatjes geschoten, maar ik heb op dit moment nog niet genoeg ruimte op mijn website om ze allemaal te plaatsen. Dit zijn de eerste vijf. De eerste foto die ik in Bangkok heb gemaakt is van het tempelcomplex van de Grand Palace. Ik had jullie ook al verteld over de manier waarop Ronald McDonald de mensen hier begroet. Ik ben met de nachttrein naar Chiang Mai gegaan en heb daar kennisgemaakt met een mooi nationaal park. Ik probeer de volgende keer te regelen dat ik meer ruimte heb om foto's te plaatsen.

  • 29 Maart 2006 - 05:31

    Ingrid:

    Hoi rob...leuke foto's..tot wanneer blijf je nu precies bij die kinderen?? ga je dan eerst terug naar bangkok??
    xxx Je zus

  • 29 Maart 2006 - 06:26

    Vidi:

    Hey Robin,

    Net weer je verslagen gelezen, super allemaal.

    En die foto's zien er wel vet uit. Mooie tempel en een hele aardige begroeting bij de MAC.

    Veel plezier en succes met het vrijewillgerswerk.

    Groeten Vidi

  • 29 Maart 2006 - 07:43

    Mieke:

    Super om die foto's te zien!!Have fun nog!! dikke kus

  • 29 Maart 2006 - 08:13

    Tes:

    Mooie foto's hoor! Paste jij in dat kleine bedje? Ben benieuwd naar de volgende foto's!! -x- Tes

  • 29 Maart 2006 - 08:48

    Malayka:

    he Robin.
    Heb je echt op gammele bedje geslapen ??
    Jeetje wat klein hihi.
    leuke foto's ...
    Hier bij Pelikaan gaat alles goed. er zijn weinig veranderingen. Alleen is onze Rob in zijn proeftijd vertrokken. het fijne weet ik er niet van maar het is wel jammer.
    O ja ik weet niet of je het al had gehoord maar Carla is zwanger !!!!
    Echt super gaaffff.....
    verder heb ik eigenlijk weinig nieuws. ik zie volgende berichje wel weer verschijnen. heel veel plezier nog.
    Groetjes Malayka

  • 29 Maart 2006 - 09:50

    Opa En Oma:

    he knul genieten van je
    reisverslagen en de foto,s
    gaat alles op slaan van je
    reis,prachtich en veel sucses als vrijwilleger,zijn nieuwschierig

  • 29 Maart 2006 - 11:03

    Robke:

    Die odol priemde door het dak van die trein heen denk ik hè?! :-D

  • 29 Maart 2006 - 12:05

    TSC Zaterdag 2:

    Leuke foto's Robin! Maar euh... wie van de twee ben jij op de 2e foto?

  • 29 Maart 2006 - 16:03

    Nicole:

    Hoi hoi,

    alles goed zo te horen.
    Super je foto's, wordt je jaloers van! hihi
    Blijf vooral genieten.

    Dikke kus

  • 29 Maart 2006 - 18:19

    Rensie:

    Hi Robin, ziet er allemaal indrukwekkend uit!!! Vooral dat nationaal park Jsus joh.... egt mooi!
    Ik wens je daar nog veel plezier!
    Xoes Xoes Renske

  • 30 Maart 2006 - 09:38

    Co En Cor:

    Hoy robin,
    hebben je verslag gelezen en de foto's gezien. Volgens ons hebben we in het zelfde bed van de trein gelegen als jij en we denken dat alleen je enkels buiten boord hebben gelegen. Maar voor een uurtje of tien is dat niet zo erg hoor.

    Veel plezier verder

    Co en Cor

  • 01 April 2006 - 13:55

    Bas Scherders:

    hey kerel. jij kan je ook nergens gedragen he! ;). je staat er weer belachelijk op bij ronald mc donald :P ;)

    heel veel succes en plezier nog dar! kus bas

  • 05 April 2006 - 08:18

    Levon:

    Ziet er goed uit jongen. Heel veel suc 6 en plezier Vanuit Nigeria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 25914

Voorgaande reizen:

03 Juni 2009 - 26 Augustus 2009

Zuid-Amerika rondreis

22 Maart 2006 - 23 Maart 2006

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Rondreis Oost-Europa/Scandinavia

Landen bezocht: