tweede fotoverslag - Reisverslag uit Mae Taeng, Thailand van Robin Vliet - WaarBenJij.nu tweede fotoverslag - Reisverslag uit Mae Taeng, Thailand van Robin Vliet - WaarBenJij.nu

tweede fotoverslag

Door: Robin van Vliet

Blijf op de hoogte en volg Robin

08 April 2006 | Thailand, Mae Taeng

Hoi allemaal,

ik heb intussen een aantal mooie plaatjes voor in m'n fotodagboek. In mijn vorige berichtje beschreef ik dat de structuur van het lesgeven best moeilijk was. Na een goed gesprek met Phieng, de oprichtster, kwam naar voren dat met name het lesmateriaal nog tekortschiet. De kinderen kunnen dus moeilijk op verschillende niveau's werken. Nu heb ik een deel van het sponsorgeld gebruikt om opeenvolgende schoolboeken te kopen. Op die manier kunnen verschillende vrijwilligers de kinderen naar een steeds hoger niveau tillen. Bovendien zit er ook een goede handleiding bij voor de leraren of leraressen. Daarnaast wordt het voor de kinderen beter, omdat ze interactiever betrokken worden bij een les, mede doordat er ook luistermateriaal bij zit. Ik heb Phieng verteld dat het mij erg blij maakt dat mijn vrienden en familie dit mogelijk hebben gemaakt. Het lesmateriaal wordt op een foto weergegeven.

Ook een foto van een puppy met de naam Lucy. Heel lief beestje, maar helaas ook nogal eens mijn wekker door luid geblaf.

Ook zien jullie een foto met het uitzicht vanuit mijn badkamer. Best aardig toch?

Vanuit het olifantenkamp heb ik de foto geplaatst van het enige olifantje dat een beetje lol had in het water en natuurlijk ook een foto van de baby olifant.

Verder een foto van de waterval waar ik nogal eens ga zwemmen met de kinderen. En natuurlijk twee foto's van mijn klasje.

• 08 April 2006 - 09:46

Mieke:

Super gaaf zeg!Genietse en succes! kusjes

• 08 April 2006 - 09:53

TSC Zaterdag 2:

Die rechtse op de tweede foto lijkt op Pudde!

• 08 April 2006 - 09:58

Rob V D:

Ziet er goed uit Van Vleiter. Maar hoe staat het met de vrouwen daaro?

• 08 April 2006 - 10:07

J.H Uit O.:

Mooie foto's, degene die TSC Zaterdag 2 beschrijft lijkt idd op Pudde. Zo te zien gaat het met de vrouwtjes ook goed daar (foto 1). Véél plezier nog!!

x J.

• 08 April 2006 - 10:07

Ilse:

Wow! Ziet er super uit!
    Geniet er lekker van!
    x Ilse

• 08 April 2006 - 10:08

Vidi:

Nou Robin zie dat jij het wel erg slecht hebt.

Veel plezier!!

• 08 April 2006 - 10:14

Tes:

Leuke foto's hoor broertje! Zo te zien vermaak jij je daar prima! Geniet er nog van!

Kus, Tes

• 08 April 2006 - 10:32

Klaas En Patricia:

he robin echt mooie foto,s
    ziet er allemaal gaaf uit
    schiterrend die natuur daar
    leuk om dit elke keer weer te lezen of te zien
    veel plezier!!!!!!

• 08 April 2006 - 10:49

Robke:

Waaaaaar is die DIKKE NOUW??!?

eeh, volgende keer foto met jou en dat dik varken hè? :-D

enne, niet angie in de steek laten voor dat kleine ding hè...

groeteeee

• 08 April 2006 - 13:53

Corrie:

hoi robin, ziet er erg leuk uit. groetjes ad en corrie.

• 08 April 2006 - 14:23

Boekel:

Relaxed hoor die foto´s. Lijkt me goed te doen daar :)!! Goed bezig met dat schoolmateriaal trouwens.

Veel plezier nog en de groeten!!

Jurgen

P.S. Je idool PvH heeft puntje gepakt voor Kuijt en Kalou ;)

• 08 April 2006 - 16:55

Johanneke De Zwerver:

Ziet er goed uit jongen. Maar even nieuws van deze kant we hebben gewonnen van Rijswijk met 1-0, zijn nu veilig.

• 08 April 2006 - 20:14

Hans En Dagmar:

Hoi Robin,
    Heel erg leuk jouw site,leuke verslagen en mooie foto's. Succes verder en veel plezier, groetjes van Hans en Dagmar

• 08 April 2006 - 21:26

Opa En Oma:

dag robin leuk klasje, en je centjes goed besteed lekker zwemmem zeker bij zo,n waterval een leuk verslag en mooie fote,s groetjes van ons veel geluk verder

• 08 April 2006 - 21:40

Marjo:

leuk je foto's! Maar heb je nu ook al grote dikke bruine beren gezien daar? Zal toch wel zeker. XM

• 09 April 2006 - 17:55

Kirsten:

Foto's zien er goed uit!!! Zo te zien en te lezen heb je t goed naar je zin daar! Geniet nog maar lekker en veel plezier!
    Kus Kirsten

• 10 April 2006 - 08:24

Malayka:

He Robin.

Wat een leuke foto's!!
    Goed van je dat je de centjes voor lesmateriaal gebruikt. nu kunnen zij daar weer een paar jaar mee vooruit.
    veel suscces nog met het project en geniet maar lekker van het mooie weer daar want hier is het echt niets..
    Groetjes Malayka

• 10 April 2006 - 11:39

Tijn:

Goed bezig Koos. Je weet dat ik onderwijs hoog in het vaandel heb staan, dus als je meer schoolboeken nodig hebt maak ik graag weer een sponsorbedrag over.

Kus Tijn

P.S. Waarschijnlijk kunnen ze nu al beter engels praten, schrijven en lezen dan pudduh!

• 10 April 2006 - 11:57

J.H. Uit O.:

Tijn wil je ophouden op steeds maar weer op pudduh terug te vallen! Blijft niet leuk he...Ga jij nou maar werken verrekte lamstraal!!! :)
    Robin veel succes nog en we horen snel weer iets van je!!

x J.

• 10 April 2006 - 11:58

Schef:

He v. Persie, v. Hooydonk heeft weer gescoord... Je wordt een heel ander mens daar jij!!! top man!

• 11 April 2006 - 10:39

Aad:

Nou, het zit er weer op in Rotterdam. 3u55 is een tikkeltje sneller dan Marco P.!!!
    Het wordt tijd voor een goede conditietraining bij GL. maar dat zien we wel in het nieuwe seizoen dan eindigen we bij de 1e vijf in plaats van de laatste vijf.
    gr. xx

• 11 April 2006 - 10:57

J.H. Uit O.:

Klasse Aadje!!! Ik heb 3 uur 20 gelopen, vond ik ook niet slecht!!

X J.

• 11 April 2006 - 12:22

Aad:

JH uit O, zeker de halve

• 11 April 2006 - 14:32

Robby W:

Mooie foto's!!!
    Fijn voor die kids dat ze vooruit kunnen met het lesmateriaal! Maar volgende keer ook wat foto's van jezelf en je matties.
    Groetjes rob

• 11 April 2006 - 15:39

Iera:

Dag lieverd,
    Wat ontzettend fantastisch daar!
    Enjoy every second!!!

kus

• 11 April 2006 - 16:04

J.H. Uit O.:

Nee nee Aadje, de 10 kilometer!! Das toch een marathon?

X J.

• 12 April 2006 - 14:49

Sabrina:

hey Robin!
    Erg leuk die foto's! Echt geweldig al dat schoolmateriaal dat je hebt gekocht! Waren ze zeker erg blij mee!!? Want je hebt op de foto te zien aardig wat materiaal kunnen kopen al!
    succes verder!

dikke kus sabrina

• 13 April 2006 - 10:38

Rob:

Feyenoord 1-1 tegen P$V, kalou is nog steeds illegaal..

De joden kwamen weer in de laatste 2 minuten terug van 0-1 naar 2-1

wij wonnen met 4-3 van heerenveen en tegelijkertijd verspeelde nac een voorsprong van 0-2 met 4-2 verloren!!

whaha, dat wordt samen nacompetitie voetballen denk ik!

ohja, henk&hans hommel nog gezien bij WII gister..

nou, dat was het weer met de voetbalpraat.

daaaaaaaaaaaaag

• 13 April 2006 - 10:39

Rob:

Feyenoord 1-1 tegen P$V, kalou is nog steeds illegaal..

De joden kwamen weer in de laatste 2 minuten terug van 0-1 naar 2-1

whaha, dat wordt samen nacompetitie voetballen denk ik!

ohja, henk&hans hommel nog gezien bij WII gister..

nou, dat was het weer met de voetbalpraat.

daaaaaaaaaaaaag